Klimarealisme i medierne, Ledere

Om Klimarealisme og Kunstig intelligens

Vi skal være fremme i skoene med ny teknologi for at fremme den klimarealistiske sag. Der er mange muligheder med den stærke udvikling af kunstig intelligens. Neden for har jeg listet nogen ideer, og der er sikkert mange flere.

Jeg vil gerne appellere til de af vores medlemmer/følgere, som kan udvikle AI om at hjælpe med at føre nogen af ideerne ud i livet.

Ring eller skriv til mig, hvis du kan hjælpe. Kontakt – Klimarealisme.dk

  1. AI Chatbot
    • En AI-chatbot, som samler al den viden, der findes på vores side, og kan svare kvalificeret på spørgsmål. Dette kan udvikles til en “digital twin” af Søren H. eller andre nøglepersoner i foreningen.
  2. Medieovervågning
    • AI-drevet overvågning af klimarealistiske indlæg i alle medier, inklusive specifik overvågning af DR’s klimaaktivisme, for at identificere og reagere på relevant indhold hurtigt.
  3. Oplæsning af tekster
    • Anvendelse af AI til at oplæse tekster fra vores hjemmeside, hvilket gør vores indhold mere tilgængeligt for personer med synshandicap eller dem, der foretrækker at lytte.
  4. Dataindsamling
    • Skrabning af nettet for relevante e-mails og andre kontaktoplysninger, hvilket kan hjælpe med at udvide vores netværk og rækkevidde.
  5. Videoindhold
    • Brug AI til at lave videoer baseret på vores blogposts, hvilket kan skabe engagerende og delbart visuelt indhold til sociale medier og vores hjemmeside.
  6. Social Media Management
    • Implementer en AI-chatbot på vores sociale medieplatforme, der kan besvare spørgsmål fra følgere og engagere sig med dem i realtid.
    • Teknikker der kan udbrede antal af følgere på FB, Twitter, LinkedIN mm.
  7. Personlig e-mail marketing
    • Brug AI til at segmentere vores mailingliste og sende målrettede, personlige e-mails til forskellige grupper af modtagere baseret på deres interesser og tidligere interaktioner med vores indhold.
  8. SEO optimering
    • Brug AI-værktøjer til at analysere og optimere vores indhold for søgemaskiner, hvilket kan øge vores synlighed og bringe mere trafik til vores hjemmeside.
  9. Hvad sker der i fremtiden?
    • Anvend AI til at forudsige fremtidige tendenser og udviklinger inden for klimaholdninger baseret på historiske data, som kan hjælpe os med at planlægge og forberede indhold og kampagner.
  10. Spørgeundersøgelser og meningsmålinger
    • Brug AI til at udforme og analysere spørgeundersøgelser og meningsmålinger, hvilket kan give værdifuld feedback og indsigt fra vores medlemmer og publikum.
  11. Målrettet annoncering
    • Brug AI til at analysere data og målrette vores online annoncering mere effektivt, så vi når de rigtige mennesker med vores budskab.
  12. Crowdsourcing af ideer
    • Brug AI-drevne platforme til at indsamle og analysere ideer fra vores medlemmer og følgere, som kan bidrage til vores arbejde og strategier.

Del på de sociale medier

3 Comments

  1. Jeg kan ikke hjælpe dig.
    Men jeg har længe sagt, at det er farligt at bruge AI uden kritik.
    Når ChatGPT bliver spurgt om kuldioxid rolle, gentager den den fejlslutning, som IPCC rapporterede.
    Fordi AI’en kun producerer det, den læser oftere! Hvis det er Bibelen, så er det Bibelen, hvis det er Mein Kampf, så er det Mein Kampf.

  2. Greta Jo Larsen

    Jeg står og skal på ferie med min søn en uge – kun ham og mig. Han er skide skarp – jeg vil nudge ham hele ugen……..

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*