How Can We Help?

Klima i Medier

Du er her:
< Tilbage
En oversigt over cost benefit-analyser publiceret i tidsskriftet Technological Forecasting and Social Change viser dog, at man skal starte et helt andet sted end energi, hvis man vil gøre verden til et bedre sted. Det sociale, økonomiske og miljømæssige udbytte ...
En fin klimarealistisk artikel, der fandt vej til en større amerikansk avis ...
Endnu en gang har et medie afvist at medvirke til en diskussion om berettigelsen af klimapanikken ...
Medierne har et stort medansvar for at blæse klimakrisen op til noget, der slet ikke harmonerer med realiteterne ...
DR Debatten er "programmet, der sikrer demokratiet". Efter at have set udsendelsen om landbruget og klimaet er man nu noget i tvivl ...
Time Magazine er et grelt eksempel på, hvor galt det kan gå, når et medie går hen og bliver klima-"woke" ...
Mediernes ulyst ved at bringe klimarealistisk stof er bemærkelsværdig. Her er et nyligt eksempel ...
Pressens klimajournalister er tilsyneladende helt hjernevaskede og opfører sig som lemminger, der styrter af sted i flok. Sagens alvorlige økonomiske og beskæftigelsesmæssige aspekter, der ellers burde interessere en bredere kreds i medieverdenen, forties også af journalistpopulisterne og af de rettroende ...
Den stadigt mere skingre propaganda for klimasagen, der bl.a. har inficeret hæderkronet gammelt tidsskrift ...
Indien vil bekæmpe fattigdom med en bedre, kulbaseret, elforsyning. Læs hvordan frelste mediefolk prøver at sabotere anstrengelserne ...

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*